Retourneren – Haya Chic

Bij Haya Chic doen we ons best om jou blij te maken met je aankoop. Toch niet tevreden? Geen probleem – je hebt het recht om je bestelling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Let op de volgende retourvoorwaarden:

  • De retourkosten zijn voor eigen rekening.

  • Je bent zelf verantwoordelijk voor een veilige retourzending. Zorg dus dat je het pakket goed verpakt en bewaar je verzendbewijs.

  • Geretourneerde producten moeten in originele staat zijn:

    • Ongedragen, ongewassen en onbeschadigd

    • Voorzien van labels (indien van toepassing)

    • In originele verpakking (voor zover redelijk mogelijk)

Geen geld terug bij beschadiging of gebruik:
Als het geretourneerde product niet meer verkoopbaar is – bijvoorbeeld door duidelijke gebruikssporen, vlekken, geurtjes of schade – dan kunnen wij helaas geen geld terugstorten.

Zo werkt retourneren:

  1. Meld je retour aan via info@hayachic.nl (graag met je ordernummer en reden van retour).

  2. Verpak het artikel stevig en stuur het retour naar het opgegeven retouradres.

  3. Na ontvangst en controle ontvang je binnen 5 werkdagen je geld terug – mits het product aan alle voorwaarden voldoet.


 

📬 Klachtenprocedure – Haya Chic

We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Heb je een klacht? Laat het ons weten, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Zo meld je een klacht:

  1. Stuur een e-mail naar info@hayachic.nl met:

    • Je ordernummer

    • Omschrijving van de klacht

    • Eventueel een foto ter verduidelijking

  2. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.

  3. Samen zoeken we naar een passende oplossing, zoals vervanging, terugbetaling of een andere vorm van compensatie.

Niet tevreden met de afhandeling?
Je kunt je klacht melden bij het Europese ODR-platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.